naar huis? - Reisverslag uit Taizé, Frankrijk van José Beek - WaarBenJij.nu naar huis? - Reisverslag uit Taizé, Frankrijk van José Beek - WaarBenJij.nu

naar huis?

Door: jose

Blijf op de hoogte en volg José

19 September 2014 | Frankrijk, Taizé

Lieve lezers,

Op het moment worstel ik met gezondheidsproblemen. Mijn bloedsuikers zijn al langere tijd te hoog en dat zorgt nu voor andere lichamelijke klachten. Vandaag sprak ik mijn diabetesverpleegkundige en hebben we op hoop van zegen een en ander aangepast aan mijn insulineschema. Het lijkt wel enigszins zijn vruchten af te werpen, maar het is erg vermoeiend en het vergt veel discipline op het moment.

Behalve dat, heb ik hier in N’Toumi (het meisjeshuis) wat moeite om mijn draai te vinden en voel ik me nu als perminant niet helemaal op mijn plek hier. Dit is echt heel anders dan de fieldweken. Ik weet kort gezegd niet of ik wel op het goede moment op de goede plek ben.

Ik schrijf jullie dit omdat ik wil vragen of de mensen die zich daar goed bij voelen, voor me zouden willen bidden. Ik wil graag zo snel mogelijk, maar in ieder geval zaterdag beslissen of ik blijf of dat ik naar huis ga. Zondag kan ik namelijk meerijden met twee dames uit Utrecht, mocht het nodig zijn.

Ik hoop jullie zaterdag meer te kunnen zeggen :)

  • 19 September 2014 - 14:42

    Tineke:

    Heel veel sterkte! Strijd en aanval geef de duivel geen kans! God zorgt voor je en hou vast aan vertrouwen!
    Ik moet denken aan Abram die eerst helemaal de berg op moest om zijn zoon te offeren, pas toen hij boven was en Izaak op het altaar lag redde God hem.

    Ik bid voor je.

    liefs Tineke

  • 19 September 2014 - 14:55

    Berdien:

    Pas goed op jezelf joos!

  • 19 September 2014 - 15:48

    Evy:

    José! Heel veel succes, zegen en beterschap (:

  • 19 September 2014 - 16:34

    Leonie:

    Hee José! Lastige situatie :( Sterkte met de (lastige) overweging, beterschap & we zullen voor je bidden! ;)

  • 19 September 2014 - 17:25

    Dinja:

    Ach, dit is niet gepland nee! Sterkte, ik hoop dat het snel beter gaat (met je suiker en om je plek te vinden)

  • 19 September 2014 - 18:43

    Annet:

    Joos, bikkel! Hou vol, de gebedsstrijders vechten voor je!
    Hij zal je duidelijk maken welk doel hij heeft met deze situatie, maar je vooral bij staan!
    Pak je rust en tijd met hem in deze omstandigheden! Hij zal je de wijsheid geven om de goede beslissing te nemen! Ik hoor van je! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 4765

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 26 Oktober 2014

Taizé

Landen bezocht: