Vanavond vertrek ik! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van José Beek - WaarBenJij.nu Vanavond vertrek ik! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van José Beek - WaarBenJij.nu

Vanavond vertrek ik!

Blijf op de hoogte en volg José

06 September 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Lieve mensen,

Vanavond vertrek ik! Morgen rond deze tijd kom ik aan in Taizé. Voor wie mij wil volgen, dit blog:)

Mijn planning is ongeveer dit:
- zondag 7 september kom ik aan;
- vanaf zondag 14 september ben ik vrijwilliger;
- zondag 26 oktober reis ik terug naar Nederland.

Vanaf zondag 14 september zal ik hier schrijven over mijn avonturen en ervaringen in de broedergemeenschap van Taizé.

Vanaf zondag 14 september kun je mij ook post sturen! Het adres:
Communauté de Taizé
Meetings
71250 Taizé, France.

Keep you posted!

xx

  • 06 September 2014 - 22:53

    Jacoline:

    Wens je een heel goede tijd in taize.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 4767

Voorgaande reizen:

06 September 2014 - 26 Oktober 2014

Taizé

Landen bezocht: